Коди помилок кондиціонерів Toshiba - позначення і рішення

Коди помилок кондиціонерів Toshiba - позначення і рішення

Переглядів: 7050

При порушенні правил використання або некоректної роботи побутові кондиціонери Тошиба сигналізують користувачеві про це.

Це допомагає визначити тип несправності, а відповідно оперативно вирішити її та знову користуватись спліт системою в нормальному режимі.

Важливо розуміти, що будь-які коди помилок кондиціонерів Toshiba можна виправити.

Для вирішення такої ситуації, необхідно звернутися в сервісний центр Тошиба в Києві або в будь-який авторизований сервісний центр по Україні в своєму місті.

Виберіть модель кондиціонера Тошиба

Виберіть код помилки


Опис несправності:

  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні обміну даними між внутрішнім і зовнішнім блоком. Повинно бути 15-60V
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом)
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Сигнал зворотного зв'язку від зовнішнього блоку був відправлений при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура (TE, TC), виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку, перевірити і почистити теплообмінник зовнішнього блоку і внутрішнього блоку.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Помилка 4х ходового клапана. Датчик TC фіксує низьку температуру в режимі обігрів.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Помилка 4х ходового клапана. Датчик TC фіксує низьку температуру в режимі обігрів.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Помилка 4х ходового клапана. Датчик TC фіксує низьку температуру в режимі обігрів.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ненормальні показання датчика TCJ (датчик теплообмінника внутрішній блок), замкнутий або обірваний, встановлений не на своєму месте.10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Помилка 4х ходового клапана. Датчик TC фіксує низьку температуру в режимі обігрів.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ненормальні показання датчика TCJ (датчик теплообмінника внутрішній блок), замкнутий або обірваний, встановлений не на своєму месте.10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку - заміна плати
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Струм по ланцюгу інвертора перевищив допустиме значення за короткий час. Несправна плата, пробій IGBT, компресор, вентилятор
  • Помилка по ланцюгу позиціонування компресора, коротке замикання між обмотками компресора
  • Помилка токового датчика плати інвертора
  • Ненормальні показники датчиків TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку) і TS (датчик на всмоктуванні компресора). 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Помилка драйвера двигуна вентилятора зовнішнього блоку. Несправний двигун вентилятора зовнішнього блоку або плата управління зовнішнього блоку (ланцюг харчування (управління) двигуном. (Опір обмоток 16 - 51 Ом))
  • Датчик TO (датчик температури зовнішнього повітря) зовнішнього блоку замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Помилка виходу драйвера компресора - напруга, струм, частота ненормальні. Перевантаження компресора через перезаправлення, несправний P.M.V., несправний клмпрессор. (Опір обмоток 1,5 - 3,2 Ом)
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • Компресор не обертається. Обрив підключення проводів, немає однієї з фаз або закорочена. Перевірити підключення компресора, перевірити роботу двигуна вентилятора зовнішнього блоку, перевірити вихід трьох фаз (150 - 270V) на компресор, перевірити відсутність короткого замикання обмоток компресора.
  • Температура нагнітання перевищила 117⁰C.
  • Компресор споживає великий струм, хоча робоча частота Hz знижується до мінімальної межі.
  • Помилка 4х ходового клапана. Датчик TC фіксує низьку температуру в режимі обігрів.
  • Датчик температури повітря TA внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10 kOm при 25 ⁰C
  • Датчик температури теплообмінника TC внутрішній блок замкнутий або обірваний. 10кОм при 25⁰C.
  • Ні контролю швидкості двигуна внутрішнього блоку
  • Інша несправність плати внутрішнього блоку, дефект EEPROM - заміна плати, якщо скидання не допоміг.
  • Режим перевантаження по циклу холодоагенту.
  • Ні зворотного сигналу на внутрішній блок після початку операцій. Повинно бути 15-60V. Перевірити: 1.межблочний кабель; 2.проверіть запобіжники 25А і 3,15А на зовнішньому блоці; 3. перевірити термозахист компресора; 4. нестача холодоагенту; 5. плата зовнішнього блоку; 6. плата внутрішнього блоку.
  • Сигнал початку роботи ми отримали від зовнішнього блоку внутрішнім.
  • Ненормальні показання датчика TE (датчик на теплообміннику зовнішнього блоку), замкнутий або обірваний. 10 кОм при 25⁰C.
  • Датчик завантаження компресора TD замкнутий або обірваний. 62 кОм при 20⁰C.
  • Сигнал зворотного зв'язку зовнішнього блоку відправляється при початку роботи. Але після цього через деякий час сигнал пропадает.Проверіть - напруга живлення, захист по високому тиску, термозахист, перезаправка, закритий порт, висока температура, виміряти напругу між L2 і S (15 - 60V), плата зовнішнього блоку.
  • розімкненим реле перевантаження або термостат на компресорі.
  • Температура нагнітання перевищила 120⁰C.
  • Дефект функції IOL. Коли нормально підключені фази RST, але через 120 с. НЕ детектируются T-R.
  • Несправна EEPROM на платі внутрішнього блоку (прошивка або мікросхема)
  • Ні обміну даними між внутрішнім і зовнішнім блоком для моделей RAS-24U2KH3S-EE, RAS-30U2KH3S-EE.
  • Ні контролю швидкості вентилятора внутрішнього блоку (плата або двигун внутр. Блоку)
  • Датчик температури повітря внутрішнього блоку T1 (10 кОм при 25 ℃).
  • Датчик температури теплообмінника внутрішнього блоку, T2 (10 кОм при 25 ℃).
  • Витік холодоагенту, немає перепаду температури на теплообміннику внутр. блоку
  • Датчик температури теплообмінника зовнішнього блоку, T3 або T4 (10 кОм при 25 ℃) для моделей RAS-24U2KH3S-EE, RAS-30U2KH3S-EE. < / li>
  • Немає зв'язку між платою управління та платою індикації
  • Помилка ланцюга визначальною частоту напруги живлення.